שיווק דרך המדיה החברתית הפך לכלי מוביל ולחלק בלתי נפרד ממערך השיווק של כל חברה קיימת, אנו עדים להתפתחות ורואים את המספר הרב של הנוכחויות העסקיות שנפתחות עבור בעלי עסקים בכל רשת חברתית חדשה, ולו רק בגלל העובדה שהליך השיווק דרך המדיה החברתית הפך לכלי החוסך בתקציבי הפרסום של בעלי עסקים, במידה ומנוהל נכון.
אז איך יוצרים ו/או מנהלים מעטפת שיווקית עבור עסקים ברשתות החברתיות?
- שימוש עסקי ברשת פייסבוק
- קידום ממומן מתקדם ברשת פייסבוק
- שימוש בפיטרסט
דורון בניטה,
מומחה למסחר מקוון ויועץ אסטרטגי לשיווק דרך האינרטנט, בעל משרד פרסום לניו מדיה, בעבר שותף מייסד בסטארט-אפ הראשון בארץ שיצר שיתוף פעולה עם אתר סחר מס’ 1 בעולם איביי (ebay.com) לפיתוח אפליקציות מובילות להעשרת הליך המכירה של המוצרים באתר. בשנת 2002 חזר לישראל לאחר לימודי תואר שני MBA בארה”ב, פיתוח וניהל אתר למכירות גאדג’טים בארץ שדורג כאתר מוביל מס 4 בארץ במכירות מוצרים. האתר נמכר ליזמים בשנת 2007. לאחר מכן ריכז את כל מערך ההדרכות בקורס "שופברוקר” המכשיר מנהלי סחר אלקטרוני, קורס בשיתוף משרד התמ”ת, המכון הישראלי לייצוא והמרכז הבינתחומי – הרצליה. מרצה בכיר במספר מכללות ואוניברסיטאות בארץ, ביניהן: אוניברסיטת תל אביב, בית הספר לעיצוב שנקר, המכון הישראלי ליהלומים, בורסת היהלומים, משרד החוץ, משרד התמ”ת, המכון הישראלי לייצוא ולשכת עורכי הדין בישראל.