צילום שיווקי לאינטרנט הוא ענף חדש יחסית בתחום הצילום.
להבדיל מצילום מסחרי למדיה כגון מגזינים, פרסום, קטלוגים וכיו"ב המחייב ציוד יקר וידע מקצועי רב, בצילום שיווקי לאינטרנט יש מקום גם ל"צלם החובב", לציודו הבסיסי ולשפה צילומית רחבה ומגוונת יותר.
למה צילום?
נראה לי שכולנו מדקלמים את האמירה "כי תמונה אחת שווה אלף מילים" כבר עשרות שנים אבל בעשור האחרון – קיבלה האמירה משנה תוקף…
עם כל עודף המידע שמסביבנו לא פלא שמחקרים גילו שפוסטים בפייסבוק עם תמונה זוכים ל-54% יותר מעורבות (לייקים, שיתופים, תגובות וכו') מאשר פוסטים עם טקסט בלבד…
למה שיווקי?
מטרתו של כל צילום – להעביר מסרים לצופה ולא רק איך נראה הפריט מבחינה טכנית.
באמצעות הצילום מעורבים גם מסרים נוספים שנותנים לצופה רמזים (ועל כך בהרחבה בהרצאה)
למה אינטרנט?
כי שם צומח זן חדש של עסקים קטנים מכל הסוגים ומכל המינים.
- בעלי עסקים כמונו – מעצבים ויוצרים, מוצאים בו הזדמנויות מדי יום להגשמה עצמית, פרנסה ויצירתיות…
- כי שם צומחת תקשורת בין אישית מזן חדש – "מדיה חברתית" קוראים לזה בשפה המקצועית…
- בעלי עסקים כמונו – מעצבים ויוצרים, מוצאים שם הזדמנויות להגיע ללקוחות באופן ישיר…
בהרצאה נדבר על:
- מהו התהליך הנכון לבניית חנות מקוונת מצליחה ומקומם של הצילומים בתהליך
- ארבעת המרכיבים ההכרחיים לצילום מ-ע-ו-ל-ה שמכניס יותר לקוחות לחנות…
- כיצד כל אחת וכל אחד יכולים לשפר בכוחות עצמם את המרכיבים השונים של הצילום.
מרצה: גליה דונת-לויטן
בעלת חנות ב"אטסי" משנת 2008 (החנות התכשיטים הנוכחית www.11compositions.etsy.com הינה גלגול שלישי ב"אטסי").
לפני כשנה חזרה לארץ אחרי שהייה של 4.5 שנים בחו"ל והחלה בהעברת הידע הרב למעצבים ויוצרים שרוצים לשפר את יכולות הצילום השיווקי שלהם לאינטרנט, ידע שצברה כצלמת, כמעצבת וכבעלת חנות מקוונת.
גליה מעבירה סדנאות, קורסים ומפגשים בתחום הצילום השיווקי לאינטרנט.
גליה מזמינה את המתעניינים בהרצאה, להדרכת היכרות אינטרנטית (ללא תשלום) אליה ניתן להירשם בכתובת הבאה: